tirsdag 24. mai 2011

nytt utstyr

da har jeg gått til innkjøp av et lite enkelt portrett studiolys sett.. Mange av bildene kunne vært 1000 ganger bedre med mer lys, så nå må jeg bare..
Har og fått tatt i bruk nye bakgrunner i papir- 1000 ganger bedre enn de e stoff!! Nå går jeg og sikler etter en ny linse, 85mm f/1.2... bare så synd den må være såååå dyr!! Får bli neste på lista ;)

Sitter å redigerer opp ei ukes oppdrag med masse forskjellige bilder.. så nå blir det en del nytt her på bloggen ganske snart :)
Skal og ta konfirmasjons bilder av en kjekk gutt ( tantebarnet ) til helga, så det blir spennende :)



vil haaaaaaaaaaa....



blir spennende å få i hus :)




3 kommentarer:

  1. Spennande, håper det blir masse nye bilder å sjå her framover :)

    SvarSlett
  2. det blir det nok :) Og av mye bedre kvalitet etterhvert som jeg får lys, forhåpentligvis ;) Skal legge ut en del sneekpeeks i kveld tenkte jeg ;)

    SvarSlett
  3. Hvor kjøpte du settet med lys? :)

    SvarSlett